![](https://bskmedia.pl/wp-content/uploads/2023/11/398179953_122137984652028159_5449290320507359419_n.jpg)
![❌](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tdd/1/16/274c.png)
To już stały element życia, do którego klienci się przyzwyczaili.
Wszyscy czekają na koniec listopada, aby wpaść w zakupowy szał, ale… często odczuwają rozczarowanie.
Co możesz zrobić, aby uniknąć tego niezadowolenia?
![➡️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t9e/1/16/27a1.png)
Nie musisz czekać do końca listopada, aby rozpocząć promocje. Wiele sklepów rozpoczyna tak zwany “Black Month” zamiast Black Friday, dzięki czemu są w stanie zaspokoić potrzeby klientów o wiele wczesniej niż konkurencja i jednoczesnie wyrabiają sobie pozytywny wizerunek wśród klientów. Przygotuj odpowiednie banery, grafiki i Rozpocznij kampanię reklamową o wiele wcześniej aby zbudować zaangażowanie z klientem. Będzie on gotowy na nadchodzące promocję.
![➡️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t9e/1/16/27a1.png)
Przygotuj ofertę, która przyciągnie uwagę. Chodzi tu nie tylko o obniżki cen, ale także o bezpłatną dostawę, wydłużony okres zwrotu oraz dodatkowe prezenty.
![➡️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t9e/1/16/27a1.png)
Możesz to zrobić na dwa sposoby: poprzez zbieranie danych i dostosowanie kampanii do konkretnych produktów dla każdej osoby, lub dodając możliwość spersonalizowania zamówienia, na przykład przez grawerowanie, specjalne opakowanie lub edycję limitowaną produktu.
Jeśli masz inny pomysł, podziel się nim z nami w komentarzach!