BSK Media

Black Friday nie jest już czymś wyjątkowym.

❌ Black Friday nie jest już czymś wyjątkowym.
To już stały element życia, do którego klienci się przyzwyczaili.
Wszyscy czekają na koniec listopada, aby wpaść w zakupowy szał, ale… często odczuwają rozczarowanie.
Co możesz zrobić, aby uniknąć tego niezadowolenia?
➡️ Rozpocznij wcześniej.
Nie musisz czekać do końca listopada, aby rozpocząć promocje. Wiele sklepów rozpoczyna tak zwany “Black Month” zamiast Black Friday, dzięki czemu są w stanie zaspokoić potrzeby klientów o wiele wczesniej niż konkurencja i jednoczesnie wyrabiają sobie pozytywny wizerunek wśród klientów. Przygotuj odpowiednie banery, grafiki i Rozpocznij kampanię reklamową o wiele wcześniej aby zbudować zaangażowanie z klientem. Będzie on gotowy na nadchodzące promocję.
➡️ Oferuj korzyści.
Przygotuj ofertę, która przyciągnie uwagę. Chodzi tu nie tylko o obniżki cen, ale także o bezpłatną dostawę, wydłużony okres zwrotu oraz dodatkowe prezenty.
➡️ Personalizuj oferty.
Możesz to zrobić na dwa sposoby: poprzez zbieranie danych i dostosowanie kampanii do konkretnych produktów dla każdej osoby, lub dodając możliwość spersonalizowania zamówienia, na przykład przez grawerowanie, specjalne opakowanie lub edycję limitowaną produktu.
Jeśli masz inny pomysł, podziel się nim z nami w komentarzach!