BSK Media

Blog

Zjawisko oparte na badaniach i ludzkiej psychologii, które boostuje sprzedaż.

Zjawisko oparte na badaniach i ludzkiej psychologii, które boostuje sprzedaż. 👉 FOMO – Fear Of Missing Out (Strach przed utratą okazji, presja niedoboru.)🤔 🛒 Jak możesz wykorzystać to w swoim sklepie? 1. Komunikaty np. “zostało tylko kilka sztuk”. 2. Stan magazynu np. Tak jak robi Allegro “Liczba sztuk: … z 3”. 3. Ograniczony czasu dostępu np. “Dostępne tylko 24h”. 4. Ograniczona ilości towaru np. “Tylko 10 sztuk w sprzedaży”. 5. Zegary odliczające np. “Darmowa przesyłka jeśli zamówisz w 15 minut

Czytaj więcej »

Black Friday nie jest już czymś wyjątkowym.

Black Friday nie jest już czymś wyjątkowym.To już stały element życia, do którego klienci się przyzwyczaili.Wszyscy czekają na koniec listopada, aby wpaść w zakupowy szał, ale… często odczuwają rozczarowanie.Co możesz zrobić, aby uniknąć tego niezadowolenia? Rozpocznij wcześniej.Nie musisz czekać do końca listopada, aby rozpocząć promocje. Wiele sklepów rozpoczyna tak zwany “Black Month” zamiast Black Friday, dzięki czemu są w stanie zaspokoić potrzeby klientów o wiele wczesniej niż konkurencja i jednoczesnie wyrabiają sobie pozytywny wizerunek wśród klientów. Przygotuj odpowiednie banery, grafiki

Czytaj więcej »

Co to jest współczynnik ROAS?

Witajcie, kreatywni przyjaciele! Wiesz, co sprawia, że każda marka staje się wyjątkowa? To właśnie kreatywność! W BSK Media mamy przepis na sukces – łączymy wyobraźnię z technologią, tworząc kampanie, które wyróżniają się na tle konkurencji. Nasz zespół zapracowanych magików od marketingu wyczarował dla naszego klienta niesamowitą kampanię, która przyciąga uwagę i rozbudza emocje, a wynik ROAS przebił najśmielsze oczekiwania klienta. Czym jest ROAS? ROAS (Return on Ad Spend) nazywany również wskaźnikiem ROAS — mierzy skuteczność działań reklamowych w marketingu internetowym.

Czytaj więcej »