❌ Black Friday nie jest już czymś wyjątkowym.To już stały element życia, do którego klienci się przyzwyczaili.Wszyscy czekają na koniec listopada, aby wpaść w zakupowy szał, ale… często odczuwają rozczarowanie.Co możesz zrobić, aby uniknąć tego niezadowolenia?➡️ Rozpocznij wcześniej.Nie musisz czekać do końca listopada, aby rozpocząć promocje. Wiele sklepów rozpoczyna tak zwany „Black Month” zamiast Black Friday, dzięki czemu są w stanie zaspokoić potrzeby klientów o wiele wczesniej niż konkurencja i jednoczesnie wyrabiają sobie pozytywny wizerunek wśród klientów. Przygotuj odpowiednie banery, grafiki i Rozpocznij kampanię reklamową o wiele wcześniej aby zbudować zaangażowanie z klientem. Będzie on gotowy na nadchodzące promocję.➡️ Oferuj korzyści.Przygotuj ofertę, która przyciągnie uwagę. Chodzi tu nie tylko o obniżki cen, ale także o bezpłatną dostawę, wydłużony okres zwrotu oraz dodatkowe prezenty.➡️ Personalizuj oferty.Możesz to zrobić na dwa sposoby: poprzez zbieranie danych i dostosowanie kampanii do konkretnych produktów dla każdej osoby, lub dodając możliwość spersonalizowania zamówienia, na przykład przez grawerowanie, specjalne opakowanie lub edycję limitowaną produktu.Jeśli masz inny pomysł, podziel się nim z nami w komentarzach!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *