Black Friday nie jest już czymś wyjątkowym.
To już stały element życia, do którego klienci się przyzwyczaili.
Wszyscy czekają na koniec listopada, aby wpaść w zakupowy szał, ale… często odczuwają rozczarowanie.
Co możesz zrobić, aby uniknąć tego niezadowolenia?
Rozpocznij wcześniej.
Nie musisz czekać do końca listopada, aby rozpocząć promocje. Wiele sklepów rozpoczyna tak zwany “Black Month” zamiast Black Friday, dzięki czemu są w stanie zaspokoić potrzeby klientów o wiele wczesniej niż konkurencja i jednoczesnie wyrabiają sobie pozytywny wizerunek wśród klientów. Przygotuj odpowiednie banery, grafiki i Rozpocznij kampanię reklamową o wiele wcześniej aby zbudować zaangażowanie z klientem. Będzie on gotowy na nadchodzące promocję.
Oferuj korzyści.
Przygotuj ofertę, która przyciągnie uwagę. Chodzi tu nie tylko o obniżki cen, ale także o bezpłatną dostawę, wydłużony okres zwrotu oraz dodatkowe prezenty.
Personalizuj oferty.
Możesz to zrobić na dwa sposoby: poprzez zbieranie danych i dostosowanie kampanii do konkretnych produktów dla każdej osoby, lub dodając możliwość spersonalizowania zamówienia, na przykład przez grawerowanie, specjalne opakowanie lub edycję limitowaną produktu.
Jeśli masz inny pomysł, podziel się nim z nami w komentarzach!